Alle hvalpe har det godt, har åbnet deres øjne, og er nu 15 dage gamle. Vægten går det rigtig godt med og der er ro i hvalpekassen.
Her i weekenden har de fået der første “negleklip”, hvilket, som det kan ses på billederne, foregik i god ro og orden. Faktisk sov de fleste fra det. Mor Muffin overvågede processen tæt på, men uden indvendinger.








You must be logged in to post a comment.